Despre noi

În spatele MySecondEar se află o echipă puternică de audiologi și inovatori care și-au făcut o misiune din a zgudui piața aparatelor auditive și a aduce schimbări pozitive de durată. Credem că o audiție excelentă ar trebui să fie accesibilă tuturor. Lucrăm în fiecare zi pentru a face acest lucru posibil.

Co-fondatorul și CEO-ul nostru Niklas Spichalsky poartă el însuși aparate auditive de peste 20 de ani și, prin urmare, cunoștea foarte bine dificultățile legate de achiziționarea de aparate auditive.

De la un grad ridicat de netransparență pe piață, la o lipsă de flexibilitate, la prețuri complet exagerate prețuri.

Pentru a contracara toate aceste probleme, a fondat MySecondEar împreună cu Julian Stechert. Cu ajutorul echipei lor de acusticieni, maeștri acustici și consilieri auditivi, cei doi sunt acum directori generali ai unuia dintre cele mai rapide creșteri acustici din Germania.

.

Da! Compania este înregistrată la biha - breasla federală a acusticienilor pentru aparate auditive - care este organizația umbrelă a comerțului de acusticieni pentru aparate auditive din Germania. Oricine este înregistrat acolo nu numai că are contracte cu toate fondurile legale de asigurări de sănătate din Germania, dar se bucură, de asemenea, de o poziție înaltă în fața fondurilor private de asigurări de sănătate și a producătorilor de aparate auditive înșiși. În calitate de nou acustician, vă stăm la dispoziție ca partener de contact pentru toate subiectele legate de aparate auditive și pierderea auzului.

>

Procedura de achiziționare a unui aparat auditiv

Este posibil! Iată care sunt pașii pe care îi parcurgeți împreună cu noi:

1. Solicitați o ofertă pentru aparatul auditiv dorit.

2. Audiologul sau consilierul auditiv personal vă contactează pentru a clarifica orice întrebare nerezolvată. De asemenea, sunteți binevenit să ne contactați direct la numerele de telefon +49 30 30 3080 6040 (Germania), +43 720 816056 (Austria) sau +41 43508 46 42 (Elveția).

3. Mai întâi trimiteți prin e-mail specialistului dvs. personal de îngrijire auditivă sau consilierului auditiv rețeta actuală de la medicul ORL cu testul auditiv pe ea.

4. Când dați "OK", specialistul dumneavoastră în domeniul auditiv sau consilierul auditiv creează o comandă individuală pentru dumneavoastră și vă trimite link-ul de comandă corespunzător prin e-mail.

5. După ce ați analizat totul, puteți iniția singur comanda sau, alternativ, o puteți face împreună cu consilierul dumneavoastră auditiv.

6. Acum, aparatele auditive sunt pregătite pentru expediere. Pe baza testului dvs. auditiv, aparatele vor fi presetate și trimise la domiciliul dvs. prin poștă.

7. După primirea aparatelor auditive, va avea loc apoi adaptarea la distanță cu persoana dvs. de contact personală din departamentul nostru de acustică. Procedura de adaptare de la distanță vă va fi comunicată în detaliu în prealabil.

Acum puteți vedea că achiziționarea online de la distanță la MySecondEar nu este deloc complicată și este chiar extrem de comodă! În cazul în care doriți să vă decontați achiziția de aparate auditive cu asigurarea de sănătate obligatorie, este necesară cel puțin o programare pentru acceptare într-unul din magazinele noastre specializate. Cel mai bun lucru este să faceți primul pas și să faceți o cerere de informații fără angajament! Așteptăm cu nerăbdare să avem vești de la dumneavoastră!

Sublinificați o cerere de informații fără angajament acum >>

Tot ce aveți nevoie pentru a pune în funcțiune aparatele auditive. În mod specific, aceasta este:

  • Aparatul auditiv dorit
  • O stație de încărcare sau un pachet de baterii (60 buc.
  • Aparate auditive
  • Aparate de diferite mărimi și forme
  • Filtre pentru aparate auditive
  • Un set de curățare
  • O carcasă pentru aparate auditive

Toate acestea sunt incluse gratuit, adică sunt deja incluse în prețurile pentru aparate auditive. În plus, aveți dreptul la șase ani de ajustări gratuite!

Sunteți interesat de un aparat auditiv? Trimiteți-ne acum o cerere de informații fără obligații!

Subliniți o cerere de ofertă fără angajament acum >>

>

Da! Procesul descris mai sus este doar o modalitate, am fi bucuroși să vă primim într-unul dintre magazinele noastre specializate. Ne puteți găsi în Berlin Schöneberg (Regensburger Str. 5, 10777 Berlin), în Dortmund (Olpe 29, 44135 Dortmund) sau în Hamburg (Überseeboulevard 2, 20457 Hamburg).

Să ne sunați pentru a face o programare la +49 30 30 3080 6040 (Germania), +43 720 816056 (Austria) sau +41 43508 46 42 (Elveția) sau să ne scrieți un e-mail la hallo@mysecondear.de. În caz de achiziție, puteți, de asemenea, să plătiți pe site cu cardul.

.

Prețuri și modalități de plată

Prin scurt, este pentru că MySecondEar este eficient și orientat spre digital.

În piața aparatelor auditive, nimic nu s-a schimbat de prea mult timp. Câteva companii domină piața și, prin urmare, prețurile. MySecondEar contracarează acest lucru, concentrându-se pe soluții contemporane și eficiente:

Procese optimizate

Echipa noastră are cunoștințe și experiență vaste în serviciul clienți online și, bineînțeles, în magazinele noastre specializate. Vă montăm protezele auditive de la distanță, în mod flexibil și indiferent de locație.

Nu există marketing supraevaluat

Publicitatea noastră se face în principal pe internet și online. Acest lucru ne permite să ne direcționăm marketingul mai eficient și avem economii mari. Nu facem publicitate la TV sau la radio.

Nu avem ambasadori de marcă costisitori

Vrem să vă ghidăm spre o audiență bună și nu avem nevoie de actori sau prezentatori sub contract. Aceștia de multe ori nu poartă ei înșiși aparate auditive și sunt costisitori.

Primim economiile enormabile direct asupra dumneavoastră! Pentru că, în calitate de utilizator de aparate auditive și fondator al MySecondEar, Niklas Spichalsky este convins că un auz bun ar trebui să fie în sfârșit accesibil și nu mai este un lux!

.

Definiția și domeniul de aplicare a tarifului forfetar de reparații: Tariful forfetar de reparații este o plată unică efectuată de către companiile de asigurări de sănătate obligatorii pentru serviciul de 6 ani. Pentru aparatele auditive de bază (fără o plată suplimentară din partea dumneavoastră), toate costurile de reparație sunt acoperite în această perioadă. Taxa forfetară de reparații nu acoperă protezele auditive de calitate superioară care au fost achiziționate cu o plată suplimentară. Orice costuri suplimentare de reparații suportate ca urmare a aparatelor auditive de calitate superioară vor fi facturate. Acest lucru înseamnă că vă bucurați de cele mai bune servicii și că vă puteți baza pe aparatele dumneavoastră auditive!

Coprierea costurilor pentru aparatele auditive de calitate superioară: Pentru aparatele auditive de calitate superioară care fac obiectul coplății, compania de asigurări de sănătate acoperă o sumă fixă din costurile de reparație prin intermediul taxei forfetare de reparație. Costurile suplimentare, în special costurile de reparație datorate echipamentului mai bun sau înlocuirii consumabilelor, trebuie suportate de către persoana asigurată însăși.

Servicii și recomandări pentru achiziții noi: Taxa forfetară de servicii a companiilor de asigurări de sănătate, care variază între 120 și 154,70 euro, acoperă, de asemenea, lucrările de întreținere și reparații. La sfârșitul perioadei de șase ani, se recomandă adesea o nouă achiziție, în special dacă costurile de reparație depășesc costurile noii achiziții. Întreținerea și îngrijirea regulată, precum și consultarea unui acustician în cazul unei reparații, sunt esențiale pentru longevitatea aparatului auditiv.

Opțiuni de plată și protecție

Oferim o varietate de metode de plată pentru confortul dvs.:

  • PayPal (cu protecția cumpărătorului)
  • Klarna
  • transfer bancar
  • Amazon Pay
  • card de credit

Ca persoană cu asigurare de sănătate obligatorie în Germania, plătiți doar coplata individuală. Atunci când plătiți cu PayPal, beneficiați de protecția cumpărătorului, care vă oferă o siguranță suplimentară. Dacă apar probleme neașteptate, puteți contacta direct PayPal și nu vă asumați niciun risc.

Asigurarea de sănătate

Da! În calitate de acustician înregistrat în biha, breasla federală a acusticienilor pentru aparate auditive, avem contracte cu toate companiile de asigurări de sănătate obligatorii din Germania. Astfel, plătiți doar diferența redusă cu subvenția (contribuția dumneavoastră), iar noi ne ocupăm de procesarea cu casa de asigurări de sănătate.

Dacă aveți o asigurare privată, pur și simplu trimiteți dumneavoastră factura și primiți înapoi subvenția individuală.

Acest lucru depinde, printre altele, de compania de asigurări de sănătate la care sunteți asigurat. Pentru a afla mai multe despre acest lucru, cel mai bine este să vă contactați direct consilierul auditiv personal sau să ne sunați la +4143 5084 642 (Elveția) sau +43 720 816 056 (Austria) sau +4930 311 939 65 (Germania) dacă nu ați avut încă niciun contact cu noi.

Transport și retururi

Expediem aparate auditive în Germania, Austria, Elveția și, în general, în Europa.

Pentru expedierea în afara Europei, cel mai bine este să ne sunați la +49 30 30 3080 6040 (Germania), +43 720 816056 (Austria), +41 43508 46 42 (Elveția) sau să ne scrieți la service@mysecondear.de.

.

Expedierea este gratuită și pentru noile dumneavoastră aparate auditive. De asemenea, ne ocupăm și de vamă. Astfel, pentru clienții noștri din Elveția, se aplică și prețurile listate pe site, complet fără costuri ascunse.

.

Ajutoarele auditive vă sunt expediate gratuit în Europa. Accesoriile pentru aparate auditive și bateriile sunt, de asemenea, scutite de costurile de transport dacă valoarea comenzii este de cel puțin 49 € (99 € în afara Germaniei și 149 € în Elveția). Sub o valoare a comenzii de 49€, se aplică costuri de expediere de 4,90€ (9,90€ în afara Germaniei și 29,90€ în afara UE).

În interiorul UE, trimitem coletele cu partenerul nostru de transport DHL. De îndată ce pachetul nostru a fost predat partenerului nostru, veți primi o confirmare de expediere din partea noastră prin e-mail. În e-mail veți găsi numărul de expediere (ID) și un link cu ajutorul căruia puteți urmări comanda.

Aici puteți merge la urmărirea expedierii de la DHL >>

.

Dreptul de returnare

Da!

În timpul fazelor normale de testare, veți primi dispozitive de testare de la acusticianul dumneavoastră. Aceste dispozitive de testare nu sunt, prin urmare, dispozitivele finale pe care le veți cumpăra în cele din urmă. La noi, este puțin diferit.

Voi primiți dispozitivul final direct de la noi, dar aveți o garanție de 30 de zile de bun-simț. Astfel, dacă observați în acest interval de timp că dispozitivul nu vi se potrivește sau că ar trebui să vă răzgândiți, puteți renunța la achiziție în mod gratuit și primiți o rambursare completă.

Dar suntem convinși că nu veți regreta achiziția. Acest lucru este demonstrat și de numeroasele recenzii pozitive ale clienților noștri. De exemplu, pe TrustedShops.

.

Garanție și asigurare

Toate aparatele auditive Oticon, Starkey, ReSound și Phonak beneficiază de o garanție de cinci ani pentru aparat și baterie. Toți ceilalți producători oferă o garanție de doi ani.

Accesoriile vin cu o garanție de un an, iar piesele de schimb, cum ar fi fostele piese pentru urechi, sunt garantate timp de șase luni.

Aparatele noastre auditive sunt acoperite împotriva defectelor de material și de fabricație din momentul livrării. Vă rugăm să rețineți că daunele cauzate de manipularea necorespunzătoare sau de reparațiile efectuate de persoane neautorizate nu sunt acoperite de garanție.

.

Da, oferim și o opțiune de asigurare pentru aparatele dvs. auditive. Lucrăm cu partenerul nostru Alteos, care face parte din grupul AXA. Acolo puteți încheia o asigurare pentru aparatele dvs. auditive pentru a vă proteja împotriva pierderii, furtului și nu numai. Pentru mai multe informații și pentru a încheia o asigurare, vă rugăm să vizitați Alteos Hörgeräte Versicherung.

Garanții / Asigurări

Toate aparatele auditive au o garanție standard de doi ani.

Excepțiile sunt Phonak (din 01.01. 2022), Oticon (din 06.04.2022), Starkey (din 01.05.2022) și ReSound (din 01.06.2022). Aici, toate dispozitivele au o garanție de cinci ani pentru dispozitivul în sine și, de asemenea, o garanție de cinci ani pentru bateria reîncărcabilă inclusă în preț.

Accesoriile au o garanție fixă de un an.

Piesele de schimb (de exemplu, foștii autiști) au o garanție de șase luni.

Da. Pentru o taxă unică de 99 € per ureche, puteți adăuga o prelungire a garanției până la patru ani. La unii producători, garanția standard este deja de cinci ani. Puteți afla mai multe despre această întrebare la o întrebare de mai sus.

.

Aparatele auditive oferite sunt însoțite de o garanție pentru materiale și manoperă din momentul livrării. Această garanție acoperă defectele de manoperă și de materiale ale aparatului auditiv în sine, dar nu și accesoriile, cum ar fi bateriile, tuburile, difuzoarele, căștile, apărătoarele de ceară, etc.... Problemele cauzate de utilizarea necorespunzătoare, manipularea necorespunzătoare sau reparațiile efectuate de persoane neautorizate nu sunt acoperite de garanție sau pot duce la pierderea acesteia.

.

Reparații

În cazul în care apare o cerere de garanție, ne vom ocupa, bineînțeles, de aceasta în mod gratuit. Vă vom trimite gratuit un dispozitiv de înlocuire.

2 Veți primi de la noi o etichetă de expediere pentru expedierea dispozitivului dumneavoastră care necesită reparații, bineînțeles, gratuit.

3. ne vom ocupa de manipulare și de reparație.

4. vom înlocui dispozitivul.

Chiar și după expirarea garanției, suntem întotdeauna disponibili pentru reparații ca acustician.

Dacă ar trebui să vă ocupați de reparație prin intermediul unuia dintre magazinele noastre specializate, pașii sunt următorii:

1. Vă faceți o programare la noi pentru a vă repara aparatele auditive.

2. Dacă nu ne putem ocupa de reparație direct la magazinul specializat, vă vom pune la dispoziție un aparat auditiv de împrumut în timp ce aparatul dvs. auditiv este reparat.

3. Noi ne ocupăm de procesare și de reparație.

4. Se efectuează o nouă înlocuire.

.

Când se încheie perioada de garanție de doi sau patru ani, veți plăti următoarele prețuri per aparat auditiv pentru orice reparații necesare:

Înlocuirea bateriei = 49,00€

Reparații mici = 59,00€

Reparații mari = 149,00€

Reparațiile mici se referă în principal la defecte optice. Reparațiile majore, pe de altă parte, sunt necesare pentru defecte complexe din punct de vedere tehnic. Un exemplu în acest sens este un procesor defect

.

Așteptăm cu nerăbdare să vă întâmpinăm într-unul dintre magazinele noastre specializate! Vă puteți face cu ușurință o programare prin e-mail la hallo@mysecondear.de sau prin telefon la 030 31193965.

Serviciul clienți

Nu ezitați să ne sunați la
+49 (0) 30 3080 6040.

.

Contact prin e-mail

Nu ezitați să ne scrieți la service@mysecondear.de

.